8 Ağustos 2011 Pazartesi

seni sevdiğimce sevdiğim yaz ya da yazı sevdiğimce sevdiğim sen

Yazlarda zaman agir ilerliyor adeta adam....

o hizla gecip gittiginden sikayet ettigim zaman, yaz oldu mu agir agir eriyen bir muma donusuyor da usulca suzulup butunden akiyor ve damliyor sanki bir noktadan

buna sebep olsa gerek yaza tutkum...

bilirsin sevdim mi sonuna kadar severim

sevdim mi egrisiyle dogrusuyla severim

egrisini duzeltme cabasina dusmeden
dogrusun abartip suslemeden

yazi da boyle seviyorum iste adam

seni sevdigim gibi









sahi

soylemedim nicedir degil mi
seni ne cok sevdigimi?

bagisla


yaz rehaveti.....



dipteki not 1: 2. fotograftaki modelim Nagihan Karayakaylar Edwards"a sonsuz tesekkurlerimle

dipteki not 2: fotograflari isleme sansim olamadigi icin oldugu gibi ham halleriyle makineden alip aktariyorum surc-u lisan icin affola

5 yorum:

beenmaya dedi ki...

ah bu kelimelerin içersinde neler neler gizli...

Yazgüneşi dedi ki...

mayam.. hep oyle degil midir sevgi :)

nil dedi ki...

gayet güzel ham haliye fotolar, ellerine sağlık nescan..

Elif Gizem dedi ki...

Sen ona sustuğunda mevsim rüzgarsız kalıyor...

Yazgüneşi dedi ki...

susmamalı o zaman
rüzgarsız mevsim..
şekersiz kurabiye gibi bir şey olur :))